El 25 de juny de 2011 a Agullana la liaran grossa amb un seguit d’activitats per a grans i petits, on destaquen l’actuació musical del Trobador de l’Empordà Samuel Melero, al Centre de la Concòrdia i la doble representació de teatre infantil de les obres de Xavier Jové, dirigides per Magda Bosch: Joc de Bruixes i Missió Sant Greal.
Samuel Melero és un cantautor empordanès amb un repertori de cançons mestisses de rock, folk i bosa nova. Melero va enregistrar l’any 2004 la maqueta titulada Inventari de natura on interpreta les seves cançons a guitarra i veu.
El Sonabé.cat us suggereix conéixer la música de Samuel Melero visitant la web d’Empordà Music , on trobareu vídeos dels seus directes i visitar la Biblioteca de Figueres, on tobareu la maqueta Inventari de Natura.
Deixa un comentari