L’1 de novembre de 2009 és la data escollida per l’Orquestra de Cambra de l’Empordà per estrenar en directe el seu darrer disc, dedicat a les sardanes d’autors figuerencs. El CD, anomenat “Compositors de Figueres, Ciutat Mare de la Sardana” inclou, entre d’altres, obres de Pep Ventura, Lluís Bonaterra i Gras, Enric Sans, Antoni Juncà, Jaume Cristau i del mateix director de l’OCE, Carles Coll.
L’Orquestra de Cambra de l’Empordà s’afegeix així dins els actes que Figueres està duent a terme com a Capital de la Cultura Catalana 2009 amb aquesta aportació, recordant a tothom que Figueres és també la Ciutat Mare de la Sardana, amb un acurat recull de deu compositors figuerencs amb varietat d’estils i orquestracions de Jaume Cristau, Jaume del Blanco i Carles Coll. En aquest concert d’estrena l’OCE estarà acompanyada de les corals Polifònica de Figueres i Orfeó de l’Empordà.
El concert serà al Teatre El Jardí de Figueres, a les 6 de la tarda. Les entrades (10 €) es poden adquirir al Telentrada o al mateix teatre.
Etiquetes: 2009, Alt Empordà, Antoni Juncà, Carles Coll, Enric Sans, Figueres, Jaume Cristau, Lluís Bonaterra, música, OCE, Orfeó de l'Empordà, Orquestra de Cambra de l'Empordà, Pep Ventura, Polifònica de Figueres




